30 marca 2009

Cukierki, landryny

Cukierkowo, landrynkowo mi! Przechadzając się dziś między wieszakami moją uwagę zwracały głównie mocne kolory. W końcu wiosna idzie, trzeba jej pomóc! I tak o to swoje kolejne 5 minut na tym blogu przeżywa kolor różowy. Ah, no i nie ukrywam, że mój wiecznie niezaspokojony głód słodkości również miał wpływ na wybór dzisiejszej kreacjon. Stylizacja powstawała z małymi przeszkodami, gdyż czasem "lala nie chciała współpracować" ;-) - tekst Sumi, współtwórczyni tej stylizacji. Przeglądając dziś serwisy modowe, w pewnym momencie, zaparło mi dech w piersiach! I nie był to kolejny news o skandalu celebrities, ale różowe, błyszczące, nieziemskie szpilki zaprojektowane przez Alexandra McQueena. Cudoooooooooooooooooooooo! :D Aha, na szybkości znalazłam jeszcze super pozytywne, różowe rurki Tally Weijl! Różowa sukienkia, torebka i chusta jest marki Solar, okularsy Tally Weijl, a buty z kokardą marki Vagabond 







1 komentarz:

  1. robi się ciepło i te słodkości wyjdą wkrótce na ulice :)

    OdpowiedzUsuń