27 sierpnia 2009

Wieści z mojego 2-dniowego shoppingu

17:30. Koniec pracy. Wychodzę z Aliganzy. Zmierzam w stronę centrum na odkrywanie stylów i trendów na sezon jesień - zima. Wczoraj i przedwczoraj zrobiłam sobie maraton po sklepach w celu sprawdzenia coż ciekawego przygotowały sieciówki. Co udało mi się zarejestrować... ćwieki i dżety, miałam wrażenie że zostały przypięte do wszystkiego, co mogło by je utrzymać, począwszy od butów, po paski, kurtki, koszulki i kończąc na pierścionkach. W oczy rzucił mi się wszędobylski wzór kratki, modne też będą futrzane kamizelki (najpiękniejsze widziałam w Zarze). Szalenie modne będą teraz wysoooookie kozaki, aż za kolano. Płaskie saszki nadal przeżywają swój booom. O kolejnych doniesieniach z shoppingowego frontu w kolejnym wpisie, tym razem na zakupy wybiorę się z apaatem i zrobię prawdziwą fotorelację!
LEVI'S KOSZULE W KRATĘ

TALLY WEIJL KOSZULE W KRATKĘ

VAGABOND KOZAKI

PRIMAMODA KOZAKI

1 komentarz:

  1. te ostatnie kozaki z checia zobaczylabym w swojej szafie :)

    OdpowiedzUsuń