14 września 2009

Mast hejwy z showroomu

Przeszłam się dziś między wieszakami na polowanie mast hejwów sezonu jesień-zima. Postanowiłam, że co tydzień będę łowić dla Was trendowe perełki. Tym razem postawiłam na te bardzo widoczne, oczywiste i charakterystyczne czyli: wysokie kozaki (ty bezsprzecznie króluje Primamoda i Vagabond), wszechobecna krata (Levi's i Tally Weijl wyjątkowo silnie uskuteczniają kratę), ćwieki, outsider look czyli rzeczy zdjęte z bohatera filmu "Into The Wild" i biżuteria z łańcuchów.

wysokie kozaki Primamoda

vagabondowa koszula Levi's

łańcuchy Tally Weijl

koszula w kratę Tally Weijl

półbuty z ćwiekami Vagabond

1 komentarz:

  1. Film "Into the wild" był wspaniały- taka historia, cholera, trzy dni płakałam! Jeśli chodzi o ciuchowe propozycje, żadna z nich mnie nie urzekła.

    OdpowiedzUsuń