11 października 2010

"Liczy się kształt nie rozmiar"


















„ Liczy się kształt, nie rozmiar”

Pod tym hasłem marka Levi’ s® wprowadziła na rynek trzy modele spodni stworzone specjalnie z myślą o kształtnych europejskich pupach.

Z tej okazji Levi’s® we współpracy z „Glamour” zorganizował spotkanie dla czytelniczek i polskich blogerek w swoim salonie firmowym w „Złotych Tarasach”. Meeting odbył się 16 września bieżącego roku o godzinie 17.30. Maja Naskrętska – stylistka Glamour -przeprowadziła dla Nas prezentację z bieżących Trendów jesień-zima 2010/11. Natomiast w świat Levi’s® Curve ID wprowadziła nas Justyna Gościńska, Marketing Director Eastern Europe z Levi’s®. Każda z uczestniczek spotkania dostała od marki Levi’s® prezent w postaci bonu na spodnie odpowiedniego dla niej modelu Curve ID!!!:D

Według badań przeprowadzonych przez Levis® na całym świecie, aż 80% kobiecych kształtów da się przypisać do trzech rodzajów sylwetek, są to: BOLD CURVE, DEMI CURVE I SLIGHT CURVE.

BOLD CURVE – to rodzaj sylwetki, określony mianem pełnej. Do tej grupy należą panie z figurą á la JLo. Jeśli po zmierzeniu górnej i dolnej części bioder Twój wynik wynosi 12, 8-16, 5 cm to są to spodnie dla Ciebie. Oznacza to koniec odstających spodni na pupie i zbyt wąskich nogawek - How happy are You!? :D

DEMI CURVE- to rodzaj sylwetki zaokrąglonej. Więc różnica po zmierzeniu górnej i dolnej części bioder, będzie wynosiła w tym przypadku 7, 6-12, 7 cm. To najczęściej spotykany rodzaj sylwetki w naszym kraju. Co to oznacza? Panie o tej sylwetce mogą się pożegnać z problemem spodni dopasowanych w udach i zbyt szerokich w talii, co powoduje nieestetyczne i nieuniknione osuwanie się spodni z bioder. Z tym już koniec!

SLIGHT CURVE- To sylwetka prosta. Różnica między dolną a górną granicą bioder w tym wypadku wynosi mniej niż 7, 6 cm. Ten typ charakteryzuje niewielkie wcięcie w tali i wąskie biodra. Jeśli te cechy szczególne pasują do Ciebie, a pragniesz to zmienić, to właśnie nadszedł ten czas! SLIGHT CURVE zostały tak zaprojektowane, by podkreślić talię i uwypuklić sexy tyłeczek :P

Za co pokochałam Levi’s® Curve ID? Do tej pory miałam problem z dopasowaniem dżinsów. Większość z nich maskowała, albo wręcz zniekształcała moje krągłości. Te, które były świetnie dopasowane w nogach, spadały z pupy… Natomiast te, z wyższym stanem, zbyt podkreślały uda, przez co czułam się mało komfortowo. Teraz wiem, że mój model to Demi Curve - pasują idealnie! A jaki jest Twój typ?

Nie wiesz jak się mierzyć? Nic prostszego! Wybierz się do dowolnego salonu Levi’s® i poproś o zmierzenie i dobranie dżinsów. Na każdą dziewczynę, która odwiedzi salon, by dopasować odpowiedni model CURVE dla siebie, czeka prezent w postaci ekologicznej torby marki Levi’s®. Akcja już trwa, więc nie trać czasu!



Maja Nakrętska-stylistka Glamour






Girls fits..:D


Goście, goście :D









Girls and for Girls only ;P










Kasia Burzyńska dobrze wie, co będzie nosić tej jesieni:)




Novika i Justyna Gościńska Marketing Director Eastern Europe z Levi’s®.



Marta Kuligowska, Basia Kryńska i kobiece pogawędki;)





"Aliganza PR Band"

Od lewj:
Magda Domaciuk - ostatnie słowo należy do niej :)

Martyna Pańczak - stylizacja i kreacja on-line

Basia Kryńska - tekściara-debeściara :)






Blanka Tomaszewska- Czujne oko królestwa showroom-owego.










Justyna Gościńska o Levi's® Curve ID!










Mierzenie oficjalnie rozpoczęte...












W konkursię o kurtkę House fo Holland, zwyciężyła klientka Magda- GRATULACJE !!!:D


1 komentarz:

  1. Witam,
    Zapraszamy do wzięcia udziału w Konkursie na Najlepszy Blog Firmowy Roku 2010 w Polsce.

    To już trzecia edycja konkursu. Minione cieszyły się dużym zainteresowaniem blogujących firm , oraz mediów i branży. W Konkursie na Blog Firmowy Roku 2009 wzięło udział ponad 100 blogów.

    Organizatorem jest Dominik Kaznowski – wieloletni praktyk marketingu interaktywnego, autor znanego bloga kaznowski.blox.pl i wielu publikacji, m.in. książki „Nowy marketing w Internecie.”

    Celem konkursu jest wyłonienie wyróżniających się blogów korporacyjnych, integracja skupionego wokół nich środowiska oraz popularyzacja bloga jako efektywnego narzędzia PR.

    Blogi będą oceniane w następujących kategoriach: blog młody (3-6 miesięcy), blog dojrzały (6-12 miesięcy), blog profesjonalny (powyżej 1 roku), blog instytucji (istniejący minimum od 3 miesięcy).

    Zgłoszenia/przyjęcia będą przyjmowane do 30 dnia listopada do godziny 23:59.

    Swojego bloga do konkursu najlepiej zgłaszać wpisując jego adres + nazwę firmy w komentarzu pod http://blogifirmowe.wordpress.com/2010/09/14/to-jedziemy-blogi-firmowe-anno-domini-2010/

    Szczegóły: blogifirmowe.wordpress.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń